Technika Vacuum Bagging - worek prozniowy

Techniki i narzędzia do laminowania

Moderator: carbonek

zielony
Posty: 124
Rejestracja: śr sty 25, 2012 9:06 pm
Weryfikacja numeryczna: 4

Technika Vacuum Bagging - worek prozniowy

Post autor: zielony » czw sty 26, 2012 10:21 pm

Witajcie , interesuje mnie ta technika wytwarzania laminatów, czy ktoś z Was miał z nią styczność ?
Widziałem na forum infuzję a nie ma nic o workach. Każdy móglby tu wrzucić jakieś informacje które posiada na ten temat.

davidcarbon
Posty: 6
Rejestracja: śr maja 16, 2012 9:05 pm
Weryfikacja numeryczna: 3

Re: Technika Vacuum Bagging - worek prozniowy

Post autor: davidcarbon » śr maja 16, 2012 9:28 pm

ta metoda jest podobna do Resin Infusion tylko ze nie ma zywicy z podajnika tylko trzeba recznie nasaczyc tkanine.

zobacz to wszystko jest opisane.

http://www.article.hypeboat.com/?p=108

FrAnCuZ
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 24, 2010 11:56 am

Re: Technika Vacuum Bagging - worek prozniowy

Post autor: FrAnCuZ » sob mar 31, 2018 9:21 pm

Witam
Mam pewien problem jeśli chodzi o worek. A mianowicie. Chciałem wykonać płytę 30x30 z tkaniny szklanej. Bo produkcji użyłem jako blatu szybę hartowana która pokryłem woskiem i następnie przykleiłem taśmę butylową do około na worek. Położylem tyle warstw ile chciałem tej tkanimy. Położylem folie perworowna nato mata odsysajaca i worek prożniomy i zaczołem odsysać powietrze. I tu zaczoł sie problem gdzieś mam nieszczelność ale za Chiny Ludowe nie mogę znaleść .Macie jakiś pomyśł co może być nie tak czy to moze taśma butylowa. Albo jak znalesć nieszczelność. Pomocy bo juz zmarlowałem druga porcje materiału a tu dalej lipa

Awatar użytkownika
l_kasica
Posty: 308
Rejestracja: pt gru 04, 2009 4:27 pm
Weryfikacja numeryczna: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Technika Vacuum Bagging - worek prozniowy

Post autor: l_kasica » pt kwie 20, 2018 3:06 pm

Może problem jest na instalacji ?

ODPOWIEDZ